Wednesday 17 August 2011

Hello..hello.....Tumpang Lalu Buleh???
Hai korang apa menu berbuka puasa korang hari ini?Korang nak tahu hari ini menu berbuka puase aku apa...Sama macam kat pic kat atas tue....Apa yang paling merujakan apabila aku sendiri yang masak n first time aku masak time bulan puase nie.....hehheheh.Yelah biase yer bila mak aku suruh masak jer mesti aku kasi banyak alasan,tapi hari nie dibukakan hati pulop nak masuk dapur tapi haru jugak coz jenuh nak mencari periuk kat mana senduk kat mana...Aduyai sesat dirumah sendiri,kalu umah mak mertua dahsyat lagi aku rasa..hahahha..silap2 haribulan periuk tue lingkup atas kepala aku....Aku nie nama jer graduate lulusan hotel dan katering tapi hampeh...Tapi apa-apa pun aku memang bangga giler dengan diri aku hari ni coz berjaya memasak tom yam serta mendapat pujian daripada my mum,mak aku cakap tomyam adik nie dah best tapi terlalu pedas,mane xpedas yer 10 biji cili padi aku campak dalam tomyam tue mau xtebal bibir mengalahkan bibir Anglina Jolie gitue lepas makan tomyam aku,seksi abis mak.Wah ayat memang poyo giler,siot betul minah nie....Hahhahahhahahhhh
And Then ditambah pulop dengan menu masakan mak aku,iaitu masak lemak daun kayu,masakan orang kampung....huhuhuuhu,best giler
 
Ikan goreng pun ada....
 Ditambah pula dengan sambal tempoyak memang terangkat abis....hehhehe
memang enjoy berbuka puasa hari ini......
 


No comments:

Post a Comment