Saturday 23 July 2011

Diari Hatiku....BaB 1



Hepi Besday Gurlz wah gitu,,,,tetibe jer yer wish dekat diri sendiri,padahal aku puyer besday dah seminggu pon berlalu tapi xde salahnya kalu hari nie baru berkesempatan untuk coretkan dekat sini kan...xsalahkan...hihihoho.Apa yang utama kak sini aku punya umo dah bertambah satu angka huhuhuuhu...dah tua tapi tue lah kenyataannya,so kite sebagai manusia seharusnya berani menghadapi dan menerima kenyataan...wahh...ayat aku memang xleh blah la.....peace (#_#).......................................
Hajat aku sempena besday aku yang ke -21 pada tanggal 18/07/2011 iaiah:
  1.  Semoga Umo aku dipanjangkan dan berada didalam keadaan sihat sentiasa......cheers........
  2. I Hope......aku dapat sambung blajo n then mendapat pekerjaan yang baik...........(cewah ayt kat depan tue bukan maen lagi ingatkan mau speaking tapi gimik semata-mata)
  3. Dah hampir2 tahun aku memegang status single woman so xder salah yer kalu aku memasang niat untuk mencari pasangan....(oh my prince charming i waiting u....kihkihkih....malu2)
  4. Seterusnya aku mau g bercuty kat pulau....ada orang mau sponsor ker wah gedik giler hajat aku kan..
  5. Xlupa jugak aku inginkan keluarga aku sentiasa besatu dan hidup dalam aman damai tanpa pergaduhan
 Rasanya empat hajat jer yang aku pasang,cum axtau sama ada mampu tertunai mahupun x...apa2 pun kite sebagai manusia hanya mampu merancang tetapi tuhan lebih maha mengetahuinya...apa saje kita serahkan padanya...Semoga kehidupan aku sentiasa diberkati dan dirahmati....Amin............

No comments:

Post a Comment