Friday 1 July 2011

Diari Hatiku....

Hidup tidak akan dinamakan kehidupan sekiranyuri a ianya tidak bersulam kepahitan kemanisan rencah inilah yang melengkapi kehidupan oleh itu kita sebagai manusia harus sentiasa tabah dan cekal dalam menghadapi duri-duri kehidupan-Epilog


Firstly aku mau ceriter serba sikit sal biografi aku....cer citer...cer citer....hehhehehhehheh.....
Xsalah kan kalau nak mempromote n men up gradekan saham sendiri kat sini almaklumlah dekat page sendiri mestilah berani jgn jelous key....hehheheh......Gadis gedik ini diberi nama seperti tertera didalam ic dan surat beranak adalah Noorazizah Binti Said,Klasikan name aku dah macam name pelakon veteran...hehhheeh,apa-apa pun my opinion my name very sweet n nice...kau ader????Opps terlebih sudah...Name manje aku plop azie...manjelah sangat...so sapew2 yang sudi nak jadi member aku tue boleh lor panggil aku dengan panggilan tersebut.....Alkisah yer aku baru jer abis study dalam bidang perhotelan n katering tapi just sijil jer...nak buat camne tue jer yang mampu,,,,Apa-apa pun jauh disudut hati aku nie memang tersimpan niat untuk sambung study,untuk  pengetahuan followers disaat  da detik n ketika ini aku memang dalam proses menghempas pulas mengumpul duit untuk merealisasikan impian aku ini...sekurang2nya biarlah iainya terlaksa kerana aku xmau semua ini sekadar angan2 mat jenin....Universiti impian aku semesti UiTM baru ader experience blajor kat U...sekurang2nya bila aku dah tua 6ty aku buleh jugak story kat ank cucu aku pengalaman aku blajo kat U...And apa yang lebih penting tujuan utama aku untuk melanjutkan pelajaran adalah dengan niat untuk mengubah taraf kehidupan keluarga aku coz aku bukanlah dari golongan orang  yang berada,taraf kehidupan keluarga aku adalah pada taraf yang sederhana....Aku mau mak aku merasa hidup yang lebih selesa n inilah masa yer untuk aku membalas semua jasa dan pengorbanan ibuku setelah pemergian ayahku menghadap ilahi...Iluv my mum n u the best in the world.........adik cyunk mok....


No comments:

Post a Comment